Stikkord

, ,

Mine tanker lever sitt eget liv. Alt går veldig fort å det er vanskelig å henge med. I perioder er det gøy. Masse farger, lyder, lukter og vibrasjoner. Lyst å leve, utfordre, omfavne verden og bare være med på karusellen. Tegne, male, synge uhemmet å kaste meg etter den ene impulsen etter den andre. I all hovedsak styrer jeg best etter høyre hjernehalvdel.

Men når alt tilslutt kræsjer i et evig tankespinn og de vonde følelsene melder sin ankomst. Da skulle jeg ønske den mere voksne venstredelen kom på banen. For å hjelpe meg ta meg sammen å være litt mere logisk. Hos meg er heldigvis de tunge deprimerte stundene kortest. Eller vet ikke om jeg kan si heldigvis. Kunne gjerne tenkt meg en mere balansert følelsesmessig hverdag.

Så nå er det tilbake til ommøbeleringen. Forandring fryder sier de som forstår seg på sånnt. Så da er det bare å fortsette der jeg slapp